ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





مهربان ترینم ،

 مهربان ترینم ،

چگونه برایت بنویسم ؟...

که واژه ها ناتوانند از بیان ِ تمام ِ تو ...

و اندیشه ام را ...

به اوج جاودانه ات راه نیست

تنهایم نگذاشته ای .... که جستجویت کنم

دور نیستی ... که فریادت کنم

همین جا هستی ... نزدیک ِ من

در قلبم جای داری ... که خانه ی عشق توست

به ویران بودنش منگر که گنجی چون تو دارد

یاری ام کن تا این ویرانه را آباد کنم . 

                                                



نظرات شما عزیزان:

سعید...live music
ساعت7:47---21 فروردين 1391
افرین

مریم
ساعت21:23---20 فروردين 1391
عاشقت خواهم ماند بی آنكه بدانی،

دوستت خواهم داشت بی آنكه بگویم ،

درد دل خواهم گفت بی هیچ كلامی،

گوش خواهم داد بی هیچ سخنی،

در آغوشت خواهم گریست بی آنكه حس كنی،

این گونه شاید احساسم نمیرد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 20:25 | |